الجمعة، 15 فبراير 2019

فى عيد الحب //محمد جمال فايد

..............فى عيد الحب ..........
الناس عندها للحب عيد إلا أنا
............ وكأنى لاحبيت ولاانحبيت
وقضيت يومى فى خيالى
........هائما شاردا بين حيطان البيت
لا فيه حبيب يسأل عليا
...........ولايرد عليا مهما عليه رنيت
لحد ما الفكر نحل جسمى
.............ومرضت وهمدت وانهديت
وانا إللى ياما لكل الحبايب
.................من قلبى ليل نهار غنيت
وكنت بينهم حمامة سلام
........وللم شملهم ياما ياقلب سعيت
وسهرت فى قلق ليالى
...........طوال علشانهم وياما عانيت
وياما واجهت أعداء الحب
..........وأعداء النجاح علنا واتحديت
واتحملت علشان حبايبى
.........المرار وعمرى منهم مااشتكيت
وحملت نفسى مالا تطيق
....بسببهم ومن جوه قلبى ياما بكيت
ياريتنى كنت مت ياللى
............حبيتكم ولا كنت يوم حبيت
ولا كنت شفت حبى بيموت
............أدام عيونى وفيه أنا إتعزيت
..مع اجمل الأمنيات للأحبة بالسعادة
............محمد جمال فايد................
........جمهورية مصر العربية.............
..كفر شبرا زنجى الباجور منوفية...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق